torsdag den 12. april 2012

Må altså lære at hækle !

...ja og strikke for den sags skyld ?! Men kan man det, når man har ikke bare to men TI tommelfingre ?
Åh, der er bare så mange skønne og sager at finde i blogland for tiden (altså her menes de strikkede og hæklede sager) Hvis bare jeg kunne, skulle der kreeres bamser, veste, heldragte, sløjfer&blomster til at sy på Lucca's bluser, et tæppe til dukkesengen , cover til min smartphone -you name it :)

Sidstnævnte har min venindes mor, hæklet til hende og jeg er grøn af misundelse.

Must have !
Så enten må jeg i hækleskole hos min søde mor,
og ellers må jeg jo krydse fingre for at enten min egen eller min venindes mor, kan overtales :)

7 kommentarer:

  1. Jeg kan godt overtales, både til at lave den til dig og til at lære dig det :)

    SvarSlet
  2. Uhh, det lyder som en date -men jeg har seriøst 10 små buttede tommelfingre ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men de bliver til 10 slanke fingre når du har lært de først 2-3 masker :)

      Slet
  3. Her lærte jeg at strikke (og jeg er seriøst småtings spasser) http://www.paapinden.dk/ mvh Ditte (msingeditte.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, så er der håb forude (hvis du selv kalder dig små-tings spasser) -Det må jeg prøve

      Slet
  4. Jeg har forresten sendt dig en AWARD :)

    http://kreanurligheder.blogspot.com/2012/04/blog-award.html

    SvarSlet
    Svar
    1. I've seen it -jeg har lige brugt tid på at finde fire værdige modtagere (:

      Slet