mandag den 30. april 2012

DIY Fødselsdagskort

Du skal bruge:^ A3 karton til at folde til kort^ Karton til balloner og flagranke -i forskellige farver^ Saks
^ 3D tape

^ Limstift
^ Garn
^ Evt. noget at bruge som skabelon til balloner
 


Ballonerne på dette kort, er i tre forskellige størrelser som er sat på kortet hhv. med limstift og 3D tape.

Forsiden, med tre balloner og små hjerter


På bagsiden er der et lille stempel 'Homemade' -købt i Søstrene Grene

Ideen til det indvendige, er tyvstjålet her

2 kommentarer:

  1. Hej Kath
    Det må du VIRKELIG undskylde.
    Det var bestemt ikke min mening ikke at melde mig som læser, jeg ville slet ikke snyde.
    Jeg har nu fået trykket på de rigtige knapper og du er hermed en fast læser rigere!
    Pinlige hilsner Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det er slet ikke noget der en undskyldning, nogle gange falder jeg da også over nogle give-aways jeg har lyst til at deltage i, selvom bloggen ikke siger mig noget...
      Velkommen :-)

      Slet