fredag den 13. april 2012

Award-lucky (again)

Uh, lucky me – for anden gang har jeg nu modtaget en blog-award.
Denne gang, modtog jeg blog-awarden af Rikke.
Det er vist nok samme award som første gang, men denne gang, står der kun at den skal videregives til 4 bloggere (med under 100 faste læsere)
Derudover, er der en række spørgsmål jeg skal svare på.




Hvorfor begyndte du at blogge?
Elsker at blive inspireret, og til trods for at jeg ikke altid har kreative indlæg, var det altså det der oprindeligt var planen –altså at inspirere videre.. Nu får I også lidt hverdags-trummerum og sådan ;)

Hvilke blogs følger du?
Mest af alt bolig –kreablogs.

Favorit film?
Arjgh, mig & favorit-film, det er bare ikke noget der sådan hænger sammen – jeg vil meget hellere se en ny, gerne en komedie!

Hvilket land drømmer du om at besøge?
Mmm, mellemlandede engang i Miami (hmm, by så) – det så temmelig lækkert ud :)

De 4 jeg synes, er en award værdig:
Lifeofegoshe
Dig og mig og vi to
Harmonerende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar