fredag den 20. april 2012

First step

Lig mærke til bambussengen -den har Emias, mine søstre og jeg sovet i, og min far har endda også ;)

Emias & Lucca deler værelse, og indtil videre er det kun Emias' del af værelset, som har fået lidt personlighed -det kan ses her. Egentlig, har frk. fin jo ikke rigtig brug for et værelse endnu og med det søvnmønster hun er ved at opbygge, så frygter jeg at hun skal sove inde ved os i flere år endnu :/ men jeg vil så gerne indrette hendes del også.. Heldigvis, er der loppemarked på søndag men igår kunne jeg altså ikke vente, så sengen kom på plads, lyskæden op og et par billeder blev fikset



Billedet er home-made, simpelt: Ikea ramme, gavepapir fra SG og fuglen er fra noget bordpynt
Nu jeg var igang med billedramme og papir, fiksede jeg lige et billede til min veninde igår da vi skule på 'date'.
Der var blandede meninger herhjemme, men modtageren, kunne heldigvis godt lide det (:

2 kommentarer: