søndag den 18. marts 2012

Pimpet skammel & lækker aftensmad

Sikke en dejlig weekend. Kæreste put har ryddet op i garagen, jeg selv har tømt ud i kælderen -med hjælp fra min skønne svigerinde :) Miniput har leget i haven og mindsteput, har taget lange gode barnevogns-lure.

Mens jeg ryddede ud i kælderen, satte jeg min skønne svigerinde i sving med projekt
 "Pimp din skammel med tapet"
Skamlen har jeg i sin tid købt i Idé møbler, og tapetet er fra Ferm Living



Før                  -         Efter




Søndags-menu, opskrift       -                                        Kylling med pesto & bacon


Kyllingen steges lidt på panden                
Pakkes herefter kyllingen ind i bacon,      
sammen med pesto.                                 

Serveringsforslag;                                   
Ris, stegte tomater og sovs efter eget valg

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot den skammel.
    Hvad har du sat tapetet fast med? Jeg skal nemlig også have lavet nogle gamle institutionstole om og har ikke prøvet på store ting før :)

    SvarSlet
  2. Ja den er blevet rigtig fin.
    Vi brugte spray-lim som skulle sprayes på skammel + tapet, og efter 15min skulle man så sætte tapeten fast.. Tror lige den skal have noget lak på overfladen, så den ikke bliver slidt så hurtigt
    -desværre havde vi ingen spartel til at presse lufthuller ud med, så det "skum-bræt" (murer værktøj ;)) vi brugte, sleb lidt et sted :/ Men skidt med det -så kan man se at den er hjemmelavet =)

    SvarSlet