onsdag den 28. marts 2012

Kähler

5 ÅR!
Så længe har jeg haft fornøjelsen af at være i et forhold med ham, som jeg synes,
er den mest fantastiske, humoristiske og omsorsgfulde mand.
Uden tvivl -den bedste der findes (for mig)

Ovenstående, blev bekræftet igår på 5års-dagen, hvor jeg om morgenen
(inden dagens aktiviteter -mødregruppe og kærestedate)
fik den fine Kähler vase, som jeg sååå længe har ønsket mig.

Med til vasen fulgte blomster -der undskyldt at det ikke var en rigtig buket blomster (efter en lang arbejdsdag i min søsters lejlighed i kbh, var blomsterbutikken selvfølgelig lige lukket 30min før at han landede)
Men jeg synes nu bestemt også at påskeliljerne passer fint til :)


Og så får I da også lige et par nye billeder af de søde små, som nu begynder at bevæge sig lidt rundt.

 


4 kommentarer:

  1. Hurra så fik du den endelig :) Og tillykke med dagen!
    Hold nu op de er søde de killinger, hvis vi måtte have killinger hos os så snuppede jeg en når de er store nok :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke, synes selv at den er SÅ fin

      Slet
  2. Neeeej, nogle lækre små. Nøjs manner :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare så søde, og den lyse kunne godt.gå hen at blive langhåret - den er ihvertfald lidt floffy... Og velkommen til :-)

      Slet