torsdag den 22. marts 2012

Jeg smitter !

Åbenbart !
Det har jeg ihvertfald fået at vide to gange idag, men ikke sådan sygdoms-agtigt, nej krea-agtigt..
Modtog disse to billeder med mms idag, fra to af de skønne kvinder i mit liv >



Glæder mig til at se, hvad de finder på at lave :)

I formiddags var der lige lidt krea-tid. Min veninde var blevet inspireret af mine perleskåle, og ville gerne lave en kæmpe skål. Så her er resultatet, lavet efter denne DIY -men i en wok, istedet for en skål.
Resultatet blev fint, men den er lidt mere skrøbelig end de små skåle.


Dagen har desuden bare været helt igennem fantastisk. Eftermiddagen nød vi i haven, legende børn på græsplænen og en glad baby i hænge-sofaen... Mmm, lækker torsdag


                              


....og så modtog jeg forresten min give-away gave idag, som jeg vandt hos Julie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar