fredag den 30. marts 2012

Aktivitetsstativ ala Lucca

Lykken er              .....sit helt personlige aktivitetsstativ
Fra Emias' tid, havde vi sådan et legetæppe, med stænger over, men denne gang ville jeg gerne have et aktivitetsstativ, som jeg kunne flytte hen foran skråstolen og generelt bare flytte lidt nemmere rundt med.. Så inspireret af Bianca, fik jeg købt et stativ, og gik igang
(...hmm, okay satte min mor igang med garn, og Ken med maling ;) Shhh....)
FØR... Aktivitetsstativ fra Ikea



EFTER... Close up.. Garn-bolde med kugler i, så der er lidt lyd.
Lidt maling på træ-dutterne, og garn omkring den runde ring....



Jeg ville have haft noget i siderne, men nu er Lucca 5mdr, og jeg har stadig ikke fået sat noget på.. SÅ?!
Mon ikke bare vi sige at det var dét?!


...er det kun mig, der synes at bebserne bliver billed-spammet mens de er bebser -og de store til tider bliver glemt?
Det er jo bestemt ikke fordi at de er mindre elsket, så måske vi skulle øve os i at "blitze" lidt af dem også...

16 kommentarer:

  1. Eiiii en god idé - den kunne jeg godt komme til at låne.
    Vi skal nemlig snart i Ikea og hente de sidste ting til lillesøsters værelse :)

    SvarSlet
  2. God idé - nu er du alligevel i hækle-mode for tiden :-)

    SvarSlet
  3. Kan man købe dit?? Hvis ikke man er så krativ selv :)
    Mvh Louise Larsen

    Louisevaleur@ofir.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Louise det kan man godt, Lucca er faktisk færdig med at bruge det.
      Pris er 200 og 75 for porto -det er ikke for at tjene på det, men vil bare gerne tjene lidt hjem igen (:

      Det er selvfølgelig hjemmelavet og derfor har vores lille, kun brugt det under opsyn :)

      Slet
  4. Ved du om stativet stadig ka fåes? Ka nemlig ik finde det på deres hjemmeside mere :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det ikke, bor selv på falster, så er et stykke tid siden eg har været i Ikea :/
      Måske du kan finde et brugt på DBA?!

      Slet
  5. Hej igen.

    Den vil jeg gerne købe.

    Hvor på falster bor du?? For jeg bor i Vordingborg så måske jeg bare kunne hente den.

    Du må gerne smse på 30 68 08 98

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  6. Hi hi kan da se jeg kender dig :)

    Du har da passet min sveske i De fire årstider :)
    Det er Liva fra vugge stuen :)

    SvarSlet
  7. Du må endelig skrive når jeg kan komme forbi :)

    SvarSlet
  8. Hej Louise. Mht vuggestuen, må du forveksle mig med en anden, jeg har nemlig kun været i praktik i en vuggestue i Sundby :-) Stativet kan vi måske aftale at du kunne hente i weekenden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg bor forresten i Nykøbing - adressen kan du få på sms:-)

      Slet
  9. Jep det kan vi sagtens aftale :) Bare send en sms.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har forresten gang i en give-away, som du kan deltage i, hvis du bliver fast læser :-)

      Slet
  10. Hejsa
    Jeg synes dit aktivitetsstativ er super fint og vil gerne efterligne ideen. Men jeg vil lige høre hvilken slags maling du har brugt? Er det købt i en farvehandel eller hvordan? Og har du barne malet direkte ovenpå den gamle maling?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene. Tak for ros (:
      Vi bruger næsten altid spraymaling når vi maler (man kan købe i farvehandel eller på www.creas.com)
      Vil råde dig til at slibe stativet let før du maler - og at slutte af med en gang lak (kan man købe som spray i farvehandleren)
      Vi plejer også at grunde det vi maler, med en "grunder". Det kan du også købe i en farvehandel.
      God fornøjelse (:

      Slet
  11. I'm personally a big fan of hyggeligheder blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path

    SvarSlet