torsdag den 1. marts 2012

Et styks sovende baby, og barnedåbs tanker

Lucca sover ....
Billedet er godt nok et par uger gammelt, men lidt finere end en barnevogn iklædt regnslag, synes jeg nok.. Her (på billedet), faldt hun i søvn på sofaen, og storebrors dyne gled ned over øjnene
- men så sov hun altså også dejligt ;)
Mens Frk. fin stadig sover, skulle jeg måske fortsætte hvor jeg slap igår -med barnedåbs invitationerne?!
Jeg synes bare overhovedet ikke at det er nemt med det barnedåbs pjat, hvem skal med ,
og hvem skal ikke med? Vi ville gerne holde en 'lille' dåb for Emias, og også for Lucca.
Dog vil vi ikke kun holde for familie, men også de tætteste i vores omgangskreds.
Dengang Emias' dåb blev holdt, var vi ca. 30 i alt, men nu er børneflokken udvidet, folk har fået
kærester, og jeg har udviklet tættere forhold med nogle af de veninder som ikke var med sidst.
Se det var nok ikke så svært det med børn, partnere og tætte veninder, men hvad med andre gode veninder som godt kunne gå hen og føle sig skuffede over den manglende indbydelse, og hvad med dem som inviterede os til deres (noget større) barnedåb?!

På forhånd, undskyld !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar