torsdag den 23. februar 2012

Svaghed # 1

Jeg har mange svagheder - chokolade, papir (herunder gavepapir), dårlige reality programmer, cola, mad, kærlghed - og postkort !

Jeg har samlet på postkort i mange år efterhånden, og samligen er også blevet derefter.
I samlingen er kort fra; Søstrene Grene, Go Cards, Ikea, Diverse reklamer samt blade, Bo Bendix ect..

Lige så meget samle-mani jeg har, lige så stor kærlighed har jeg til at sende dem videre..

Og apropo at sende for at glæde, så sendte jeg en "bare fordi" gave, den anden dag. Idag blev jeg så selv belønnet, nej ikke med en gave -meget bedre.. Modtageren Rikke, viste sig, selv at være indehaver af en skønherlig blog -kig selv forbi hendes blog Kreanurligheder & kærlighed og bliv glad.


Bunken er faktisk meget større end den ser ud til :)


Og så lige et par billeder af mine ynglings ;)
Fra et gammelt Anders And blad

Go Card

Røde Kors

Nå ja, så har bloggen fået ny adresse (Guess you know, since you're here)Såmænd bare fordi jeg tænkte at denne adresse er lidt mere sigende, end den gamle

1 kommentar: