torsdag den 16. februar 2012

South Beach

Er stadig i fuld gang med min slankekur. Jeg følger South Beach kuren, som i bund og grund mest handler om at undgå en masse ting -de dersens slankekure hvor man enten skal leve af uspiselig selleri suppe, eller veje al sin mad, er slet slet ikke mig. Jeg har lånt bogen omkring kuren, af min veninde og er lige (efter 1½ uges pause pga. diverse arrangementer), startet på fase 1 igen..

South Beach, er delt op i 3 faser:
Fase 1, er de første to uger, hvor du tager en kold tyrker, undgår en maaaasse madvarer og taber dig en del
Fase 2, er resten af den tid du skal tabe dig, her skal du ikke undgå lige så mange madvarer
Fase 3, hvor du ikke længere skal tabe dig, men bare spise sundt... resten af livet ;)
Men i bund og grund, er slanke-mad, slet ikke så ringe endda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar