fredag den 24. februar 2012

Familiehygge -og faster

Emias har holdt 'hjemmedag' fra børnehaven. Drengene blev hentet lige efter skole
-og Lucca blev søvnig lige i tid til en gåtur.
Gåturen blev til en tur i BR, med drengenes (opsparede) lommepenge og derefter fik de lov at bruge denne fredags tyver på snol i slikbutikken..
Aften sluttede af på sofaen, med det obligatoriske Disney, X-factor -derudover barnedåbs planlægning, nintendoer, og aaalt for meget slik !



Far med den største & mindste forest. Bagerst, Rune & Emias -hånd i hånd
No words needed
Her anes en tre årig, en seks årig, samt en otte-årig som har fået lov at løbe hen til Fætter BR butikken


Og så lige et afsnit til ære for faster

Faster flyttede ind i Januar, da hun gik fra sin daværende kæreste.
I starten var der intens boligsøgning (og med lidt tvang, også jobsøgning)
Her, snart seks uger senere, er der ikke lige så meget rush på boligsøgningen
-man ville vel fristes til at tro, at hun har det alt for godt :)
Det er dog ingen hemmelighed at vi også nyder både den ekstra hjælp, og det gode selskab
-
Og hvis der er en som nyder det ekstra medlem af husstanden, så er det min Emias
-her er han & faster, på vej hjem fra børnehaven

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder!!

    Jeg har tænkt - måske hvis du flytter din boks med 'faste læsere' op vil du få flere der klikker sig på.
    Jeg troede slet ikke man kunne følge den (via boksen) i starten før jeg tilfældigvis schrollede helt ned :)

    SvarSlet
  2. Ah ja Rikke, du kunne jo så let have ret -skynder mig at give flytningen et forsøg, og samtidig linke til din give-away ?!

    SvarSlet