mandag den 27. februar 2012

En mormor gør bare (baby)verden til et bedre sted !


...Det er ihvertfald min overbevisning.For snart 100år siden, eller noget deromkring, har jeg set et pimpet aktivitetsstativ inde på ungmor, og fik for nylig lyst til at gøre noget lignende selv.. Derudover, har jeg fået et lille crush på garn.. Men er der noget jeg er dårlig til, så er det altså at sy/strikke/hækle -i det hele taget fingernulleri.
Så en bøn til mormor og vupti, vi er igang...

Laver en lille DIY senere, når vi har pimpet stativet helt færdigt, men her er en lille forsmag

Lucca har allerede godkendt det nye legetøj :)
Idag  har vi så været ude at købe to forskellige farver maling -så imorgen skal der males lidt på stativet.


Og når vi nu er igang med at 'hylde' mormor, skal hun da også have lidt credit for den skønne  hjemmestrikkede vest

1 kommentar:

  1. Uh hvor ser det spændende ud :)
    Ja Ville har også den vest - bare i grøn. strikket af min faster.. SÅ fin!

    SvarSlet