onsdag den 15. februar 2012

BLOG AWARD

Jeg vågner (alt for tidligt) en snefyldt tirsdag morgen, åbner computeren, og ser en ’solstråle’ på min skærm...
Kageglade krea-blogger Tine, har givet mig en award



Reglerne er som følger:
1.  Linke til den man har modtaget Awarden af (OG indsætte award-billedet ovenfor)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på 5 spørgsmål   

Jeg giver med glæde, awarden videre til :
1: Frk. Lyseblå - Marillo blogger om alt, lige fra bolig og sy projekter til barn og dagligdags trummerum
2: Dortes lille systue- en dejlig blog fyldt med kreative ting og så er der et fint retro touch over mange af tingene
3: Millesmutti - Lise blogger om hendes liv, jeg kan egentlig ikke fortælle hvorfor denne blog lige fanger mig – men det gør den altså, og en award er den bestemt også værd.. Tag et kig og se om den også fanger dig..
4: Min bedste side  - mest af alt en fashion blog, men Maria og Sidsel blogger også om bolig og dagligdag
5: VikkeDi Vega - endnu en kreativ blogger som bestemt fortjener noget credit, og så har hun også en fin webshop, som man kan besøge
1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg har en masse ideer til kreative projekter, og bolig indretning som jeg gerne ville dele med hvem der så ellers skulle være interesseret
2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger med store glæde, med på blogs der handler om bolig og børn – især dem der er fyldt med kreative ting.
3. Favorit farve(r)?
It depends – Vores bolig er generelt præget af neutrale farver på de store møbler, men der er nogle gevaldige ’farveklatter’ på mindre møbler, billeder osv.
4. Favorit film?
Jeg er ikke så god til det med at se film flere gange, så hellere en ny komedie eller krimi
5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Er det helt vildt forkert, bare at være tilfreds med DK?
Er fattig studerende og har bare så mange andre ting, jeg kan bruge mine penge på.

…..men en eller anden dag, langt ude i fremtiden, vil jeg gerne til Miami, mellemlandede engang i 3 timer ((på vej til Peru)) og der var bare ’noget’ der tiltrak mig

2 kommentarer:

  1. Hvor er det FEDT at få en blog-award! Tusind tak! Jeg glæder mig til at snuse lidt rundt på din blog også.

    Tusind tusind tak - Jeg er meget beæret! <3 :)

    SvarSlet
  2. Neeeej, hvor hyggeligt! Og så er du fra min by (eller jeg er fra din).. Når minifisen er afmadet og puttet skal jeg straks igang med at læse din blog. Mange mange tak for awarden. :)

    SvarSlet