onsdag den 11. juli 2012

Taknemmelighed

Tirsdag, vågner jeg, snottet og i underskud af overskud -ikke særlig fedt på bølles 2. ferie-dag, og med et møde mit nye praktik sted kl. 14.. Min mor var så fantastisk at underholde bølle om formiddagen, så jeg kunne sove -bade, og blive frisk ....og så gav hun mig tilmed disse flotte roser med -den første buket fra deres have (: Masser af kærlighed til hende.
Min svigerinde (som stadig bor hos os), er også guld værd -hun snupper gerne ungerne, nææææsten helt uden brok. Tirsdag, var hun så sød at hente Lucky fra dagpleje og passe begge de små, mens jeg tog til et rigtig positivt møde med mit nye praktiksted ...satser på at hun også bliver en virkelig god hjælp, fra August-Februar, når mine arbejdstider hedder noget ala. 9-17, 10-19 osv.

Idag, er jeg mere frisk, og har kunnet hygge med Emias mens at Lucca havde sin første lange dag i dagplejen (7.45-15.15) -det var slet ikke meningen, at hun skulle være der så længe, men hun snuppede sin middagslur lidt sent (:
Billedet, er en positiv overraskelse i postkassen -Ken (I ved, ham kæreste-fyren) har bestilt et abb. på Bolig magasignet.. Lige noget for mig :)

Opsparing, til gode tider

1 kommentar: