onsdag den 4. juli 2012

Impulsshopping

Planen for idag, var at bytte en fødselsdagsgave (et par shorts) for ham min søde kæreste, og at købe en bryllupsgave. Billedspammer lige med det jeg fik købt idag - bryllupsgaven holder jeg hemmelig just in case...Men I kan se hvad jeg fik byttet shortsene til - nå ja, og  så lidt impuls-shopping til mig (:

Normann Copenhagen Beater -billedet er lånt her.
Jeg faldt for denne skønne turkis farve





Tørklæde fra Pieces -kunne ikke finde et billede på nettet, af det rigtige, men det minder meget om dette, blot med nogle grønne zikzak stikninger på. Mit eget er allerede røget til vask, så jeg kan have det på når jeg skal ud at spise med mine søde kollegaer i aften :) Billedet er lånt her.



T-shirt fra Selected, til ham der I ved nok.
Billedet er lånt
her



Psst .. hende der den skønne Rikke, har termin om ikke så længe -mon vi snart får baby at se :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sød Kath! Vestøv modtages med kyshånd, de drille småveer jeg har haft siden igår bliver desværre ikke til mere :(

    SvarSlet
  2. Men måske det er en lille opstart :-)

    SvarSlet