torsdag den 26. juli 2012

Lilla snor i sommervarmen

Vi har købt ny tørresnor -i en lækker lilla farve, så nu vil jeg næsten kalde det en fornøjelse at hænge tøj op



Snoren er selvfølgelig fra Rice - købt her, findes også i pink og beskrevet sådanne; De små glæder i hverdagen kan være, når tøjsnoren har en lækker farve - er nem at tørre af - og bare er en fryd for øjet... (OBS; Dette er ikke en salgs-tale, jeg er blot meget glad for min nye snor)



Klokken slår -tiden går...
Vi har ferie (lidt endnu), og jeg får slet ikke blogget :/ ...jeg er også bange for at det ikke bliver et hak bedre efter ferien, da jeg starter i praktik med sene vagter (9/10 til 17/19 -og fra September, også tilbage i H&M) Åh, jeg frygter et meget hårdt halvt år -men set på den lyse side -så er jeg færdig uddannet, om under et år :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar