mandag den 2. juli 2012

Junior sengetøj

Lille frk. fin er (for længst) kommet over i tremmesengen, og det er bare som om at baby-dynen, er ret lille i den store seng ..desuden, smider hun den hele tiden. Jeg Lucca var så heldige at få penge i dåbsgave -og nogle af de penge, skulle bruges på junior sengetøj, synes vi...

Hold da op for en jungel af sengetøj der er derude... Phew..

Nå, jeg besluttede hurtigt at opsætte nogle kriterier

1) Det skulle højest koste 300kr -dvs. at jeg kun kiggede udsalgsvarer.
2) Ham den skønne, skulle være medbestemmende -dette fortrød jeg hurtigt, det er altså meget nemmere at bestemme selv ;)
Efter ca. en uges net-surfing, sad vi tilbage med disse fire sæt.
Øverst Ferm Living - Nederst Ej sikke Lej


Jeg sendte billedet til nogle veninder, for at høre deres mening -men de havde hver deres mening, så det hjalp ikke det store. Kæreste-fyr, holdt på det lilla fra ESL og så var jeg egentlig lige ved at bestille det -da jeg faldt over et helt nyt sæt, som vi begge faldt for... To minutter senere, havde vi impulskøbt et junior sengesæt til Frk. fin -og jeg er sikker på at vi bliver glade for det...



Pipper sengesæt fra Ferm Living
Sættet er købt her.
Det overskred mit budget en smule -men mon ikke det går ;)

2 kommentarer:

  1. Det var helt sikkert det rigtige valg!
    De andre er fine, men de mønstre har man set på så længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig ihvertfald også til at få besøg af postmanden, så det kan komme i brug :) -er btw. blevet fast læser nr. 5 hos dig (:

      Slet