søndag den 18. december 2011

Kath, fra A-Z

Faldt over denne lille blogleg hos Tine, så den skulle I da have i min version også -hvis ikke det fanger, kan den jo springes over...

 A. Age: 27

B. Bed size: 140x200 cm -Ikke for lille - ikke for stor..


C. Chore that you hate: Rengøring - elsker oprydning, HADER rengøring

D. Dogs: For krævende - en enkelt kat (Ragdoll)


E. Essential start to your day: Blive vækket af enten: lille baby som grynter - en syngende 3årig eller et par gode mandearme som omfavner mig..

F. Favorite color: It depense on the purpose

G. Gold or Silver: Er slet ikke til guld, helt klart sølv hvis det skal være..

H. Height: 157 - Hellere lille og vågen, end stor og doven!

I. Instruments you play(ed): Absolutly none

J. Job title: Studerende -evighedsstuderende ville nogle mene. Regner dog med at kunne kalde mig selv for pædagog, sommer 2013.


K. Kids: Egne, Emias '08 - Lucca '11.. Bonus, Aske '03, Rune '05

L. Live: Nykøbing Falster

M. Mother’s name: Joan

N. Nicknames: Kath, put (af min søde kæreste -plus børnene når de synes)
Ellers kommer det vist lidt an på folks humør :)


O. Overnight hospital stays: To gange fødsel, og ellers noget med et bræket ben, scoliose operation, lungebetændelse, blærebetændelse ect. ect...

P. Pet peeves:

Q. Quote from a movie: Morten kan tælle til to, og binde sine sko.. Skønne Morten Skildpadde kører skiftevis med dvd1 eller dvd2 i timevis for tiden..

R. Right or left handed: Højre..

S. Siblings: To søstre - 6 og 8 år ældre

T
. Time you wake up: Kommer an på om der er bonus'er der skal i skole, i det tilfælde 6.40 - ellers en time senere


U. Underwear: Altid..

V. Vegetable you hate: Champignoner -ville elske at elske dem, da det ville gøre det nogle mennesker i hustanden glade med flere svampe i maden, men yaaaks - dem kan jeg altså ikke li'..

W. What makes you run late: Cover: Lucca -altid en god undskyldning med en baby.. Truth: Tror vist bare altid at jeg har masser af tid, og wupti -så er man sent på den

X
. X-Rays you’ve had: Ryggen, tænder, v. ben..


Y. Yummy food that you make: Kylling m. pesto i baconsvøb... Yummi..


Z. Zoo animal: Well -dyr er bare fantastiske, men et specielt kan jeg ikke vælge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar