tirsdag den 13. december 2011

Julegaver fra børn

Jeg GLÆDER mig til jul (altså juleaften, for julen er jo overalt allerede) Noget jeg glæder mig til -men også frygter lidt, er hvad børnene har fundet på af julegaver til os i år -for er der noget jeg elsker, så er det hyggelige små børne kreationer.... MEN -nogle gange kan de altså også lave noget der er så hæsligt at det ikke engang er særlig charmerende (det må man vist ikke sige !?)

Sidste år fik jeg et "Poul Pava" inspireret billede af nevø bassen, som dog kun var to-tre streger på et hvidt lærred. Tilgengæld fik min kæreste og jeg to lys fra vores fælles søn som han havde malet på, og en lille mamut inspireret figur (se første indlæg i december) af den største bonus søn -to fantastiske gaver som stadig pryder hjemmet (har dog langt om længe, tændt lys i stearinlysene)
Lige meget hvad, bliver man jo glad for at modtage gaven -hvor længe det står fremme er jo så en anden sag... Puh.. Er det meget slemt at tænke sådan (Undskyld banditter - I er elsket alligevel)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar