fredag den 23. december 2011

Happy holiday

Livet som bonusmor kan godt være hårdt til tider, det skal jeg gerne indrømme, men det kan da også være svært at være mor i det hele taget, så det er vel ikke så mærkeligt... Og heldigvis er det nogle fantastiske bonusunger, jeg har vundet, og jeg elsker dem højere end jeg selv havde forestillet mig var muligt... Vi deler altid drengene 7/7 og en enkelt dag om ugen, har vi kun en enkelt -fordi det er skønt at kunne give den ekstra opmærksomhed når de er her alene (med vores fælles to vel at mærke, så ikke helt alene alligevel, men jeg tror nu at de nyder det alligevel)
De sidste to dage har vi delt børnene endnu mere end vi plejer, så vi havde glæden af at have den største bonus... .....Og da det jo er juleferie, skulle vi da lige lave noget ekstra hyggeligt -så vi dryppede stearin i eftermiddags, spiste risengrød (dvs. det gjorde farmand med drengene, for Lucca og jeg var lige hurtigt på venindebesøg hos min veninde og hendes søde datter Alba) Da jeg kom hjem igen, var der dømt sofahygge med farmands kalendergave fra idag -Ben&Jerry's..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar