lørdag den 17. oktober 2020

Vi har set os lidt lun på en ejendom, som vi formoder I ejer.....

Efter at have lagt ideen om pumpestationen på hylden siden start forår, gik der ikke mange måneder før den tomme bygning med de store fine vinduer igen begyndte at være et samtaleemne.

16 + 17 Juni 2019:
Jeg besluttede mig for at sende en mail til sukkerfabrikken for så kunne vi få lagt nogle tal på bordet som kunne hjælpe os med indse at det ikke kunne blive en realitet - for det regnede vi jo bestemt ikke med.
Jeg fik dog et svar tilbage, allerede dagen efter, som umiddelbart ikke var helt afvisende....

Fredag d. 21 juni 2019
Vi tog mine forældre med på fremvisning og jeg kan love jer for at der var begejstring at spore da døren blev åbnet - i alt fald hos halvdelen af dem der var med (min mor var ikke imponeret - jeg er lidt i tvivl om hvad min far tænkte dengang)


Der gik ikke mange dage før banken var kontaktet - ikke at det hjalp det store, for ikke om de ville regne på noget som helst før vi havde solgt lejligheden... Anyways mailede vi lidt frem og tilbage med vores kontakt fra Sukkerfabrikken og til sidst tog vi chancen og sendte et uforpligtende bud afsted.
Der gik lige en sommerferies tid før end vi fik svar tilbage.

6 August 2019
"Hej Kathrine.
Jeg har sendt forespørgsel til Tyskland. 
Tidshorisont for et svar er grundet sommerferie 2-3måneder endnu"

Vi turde ikke gå videre med salg af lejligheden før end der var svar tilbage
- så nu var det bare at vente med tålmodighed...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar