mandag den 18. marts 2013

Lidt til væggen

Vi bliver et familiemedlem mindre i husstanden
-størstepigen/svigerinden, har fået sin egen lejlighed, og skal snart flytte.
Hun har ikke så mange (billeder og nips) til at gøre de 64m2 hyggelige og personlige, så jeg tænkte at jeg ville hjælpe hende lidt på vej med en lille gave. Gaven er givet, men hvis du kender til en side med billige prints, må du godt kommentere -synes godt at collagen kunne udvides lidt.
Rammerne er fra Ikea. Indhold, øverst fra venstre;
Nr. 1; Et hjemmegjort a
Nr. 2; Denne blogger. Hun har mange fine gratis prints
Nr. 3 Fundet på Google
Nr. 4; Gavepapir fra Rema1000
Nr. 5; Hjemmegjort - er dog ikke helt tilfreds
Nr. 6; Gratis print fra Boligmagasignet.








Denne skulle I da lige have med - har bestået to af de afsluttende opgaver på 7sem.
YEAH !
Nyd mandagen folkens, det vil jeg gøre :)


2 kommentarer:

  1. Pintereset er din ven!!

    jeg har et elt board med prints, lige til at printe ud og hænge op. Så hvis du ikke er bruger dér, er det for det første en stor fejl, og for det andet på tide at blive det;-)

    Tillykke med eksamen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, pinterest kender jeg da - havde bare glemt det af en eller anden grund. Tak:-)

      Slet