torsdag den 7. marts 2013

Debut

...her kunne man godt tro at jeg mente blogger-debut i 2013 jeg har vist forsømt bloggen lidt for længe ?!, men her mener jeg altså min debut som værtinde til et homeshopping arrangement.
Min debut, blev med PompDeLux Spring/Summer kollektionen
- og hvilken succes.

Jeg fik min søde svigerinde til at bage Drømmekage (ja man skal vel udnytte den ekstra beboer)
-overskudsagtig som jeg følte mig, satsede jeg på at Emias og jeg kunne bage Kanelkage & American Chokolate Chunk Cookies.. Hold op hvor blev Kanelkagen god - men dejen til cookies, står stadig i køleskabet..
Dem nåede jeg altså ikke lige at blive færdig med :)

Vi var otte piger til homeshopping, og det var knald hyggeligt.
Jeg havde også besøg af super søde Rikke
-hun har også lagt billeder ind af det hun blev fristet af :)
Åh, der er bare så mange flotte ting.
Jeg havde besluttet at hver af mine fire guldklumper skulle have en ting
-men jeg kunne altså ikke dy mig, og købte to til lille frk. fin..
Adele Little Pants, str. 86


Elisabeth Little Jumpsuit, str. 86

Arthur Shirt, str. 128

Felix Pullover, str. 134

Felix Pullover, Str. 104

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage i blogland. Jeg har savnet dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke, du og blogland har også været savnet (:

      Slet