onsdag den 16. maj 2012

Tør du tænke ud af boksen og springe rammerne?

Jeg har meldt mig til en blog-udfordring hos Julie, og idag modtog jeg min pakke.

I korte træk, går udfordringen ud på at man modtager fem ting, som man skal lave én kreation ud fra.
Tingene skal fotograferes inden man begynder og selve kreationen skal fotograferes bagefter.
Billederne, samt link til vedkommende du har fået de fem ting af.
Derefter skal udfordringen sendes videre til 1-2 personer.
Reglerne er forklaret mere detaljeret her, hos Olineart som er kvinden bag udfordringen.

Vil (tør) du være med ?


Jeg modtog disse fem ting

Så tilføjede jeg en konserves dåse, mønstret papir og en lilla bomuldssnor
Således, fik jeg en ny blyant-holder :)

4 kommentarer:

  1. ej, den er da blevet rigtigt god :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet godt. ;)
    Du kan evt sende linket til dette indlæg til Dorthe, kvinden bag. Hun laver en gang i mellem et indlæg om den kreative leg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie.
      Jeg har faktisk allerede sendt hende en mail, havde godt luret, et andet sted, at hun laver indlæg om det :-)

      Slet
  3. Har selv været med i denne leg, og det er så sjovt. Det er en mega fin holder du har fået lavate. Knus Heidi

    SvarSlet