tirsdag den 8. maj 2012

Pakkeleg

Jeg har tilmeldt mig en pakkeleg her, hos Cecilie.


Jeg har modtaget denne pakke, som var så fin & kreativ udenpå, at der ikke gik lang tid før jeg havde åbnet (:


Inden i pakken, var andre små pakker, men jeg var alt for nysgerrig og åbnede hurtigt dem alle, så ingen billeder af disse.

I pakken var; Neon farvede snore, små mønstrede ark papir, kort med hæklet kant, diverse hæklede ting, elastik med hæklede kugler, perler, knapper og palietter, refleks klistermærke, bånd med cupcakes, startkit til at lave smykker, blyant med hæklet pynt, lyserød elastiksnor & et lille cupcake kort med en lille hilsen (:Nu skal jeg have lavet en pakke som skal retur til Cecilie, samt to pakker som skal videresendes til to andre bloggere som har lyst til at være med -er det dig som er en af de to ?!

Smid en kommentar :)



3 kommentarer:

  1. Hold da op, nogle lækre ting. Har lige meldt mig til legen andet sted, ellers var jeg frisk. knus Heidi

    SvarSlet
  2. Er det stadig aktuelt? - Send mig evt en mail, hvor reglerne beskrives :0) Vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet