mandag den 1. februar 2016

Save the date ♥

Jeg skal til bryllup – MIT EGET BRYLLUP !
Det er helt vildt og meget surrealistisk at tænke på.. Godt nok har jeg haft fire måneder til at vænne mig til tanken før end vi delte med venner, familie og bekendte.. Men måske også grundet al hemmelighedskræmmeriet har det ikke virket så virkeligt før end vi her i Januar fik sat dato på, bestilt kirke og feststed..
Små 14. dage efter disse endelige beslutninger fik vi så sendt ’Save the date’ kort ud.
- og egentlig er det stadig meget uvirkeligt og vildt.. Selve bryllupstanken er ikke ny – jeg har de sidste ca. 7 år gået og joket med at han skulle fri.. Små hentydninger, sedler i madpakken, køkkenskabe osv.
Jeg ville selvfølgelig gerne giftes men mest af alt har det været sådan en stående joke om at han skulle fri.. Jeg har drømt om frieri, fælles efternavn og om at ’være gift’..
Jo jo jeg har da også googlet bryllups diy – bordpynt osv.’ men selve det at ’blive gift’, dén tanke har jeg ikke brugt så meget tid på 

                                  

’Save the date’ kortet er printet på genbrugspapir som danner grundlag for hele ’temaet’ omkring vores bryllup. Alt papir og karton er købt i en lille butik på Vesterbrogade - det er søde Sus der har nævnt den i dette indlæg, og det er så sandelig en hyggelig men spøjs butik
J

Bryllupstemaet bliver rustikt med et touch af vintage – chick og en masse DIYs..

Mere om det senere – jeg har da 7 måneder og 8 dage endnu at dele i før det er DAGEN 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar